Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 370 4 890 13 0,0038
2 Plzeň 169 688 2 69 2 076 30 0,0122
3 Ostrava 302 456 2 62 1 472 24 0,0049
4 Brno 384 277 2 60 1 385 23 0,0036
5 České Budějovice 93 883 2 62 845 14 0,009
6 Hradec Králové 94 242 1 32 822 26 0,0087
7 Olomouc 100 043 3 91 772 8 0,0077
8 Zlín 76 010 1 30 610 20 0,008
9 Liberec 102 247 2 43 585 14 0,0057
10 Pardubice 91 073 1 34 491 14 0,0054
11 Jihlava 50 760 1 16 411 26 0,0081
12 Karlovy Vary 53 737 1 32 391 12 0,0073
13 Teplice 50 728 1 18 373 21 0,0074
14 Mladá Boleslav 44 778 1 15 298 20 0,0067
15 Ústí nad Labem 95 003 1 17 229 13 0,0024
16 Opava 58 643 1 26 200 8 0,0034
- CELKEM - 31 977 15 850 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel